Monday, 24 August, 2015 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Ingridhmulder - WaarBenJij.nu Monday, 24 August, 2015 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Ingridhmulder - WaarBenJij.nu

Monday, 24 August, 2015

04 Oktober 2015 | Verenigde Staten, New York

Vrijdag 21 August 2015 en Zaterdag 22 August, heb ik mijn going away party gegeven. Dat was erg gezellig maar ook wel raar dat ik mijn familie en vrienden een heel jaar niet ga zien (behalve dan op Skype).

Deze morgen zijn we (papa, mama en Bouwke) vertrokken naar Schiphol.
Ik vertrok naar London, met twee andere Nederlandse exchange students (twee meiden Feike en Dagmar).
We hebben op het London Airport drie uur gewacht voor de volgende vluvht.
Wij waren eerst als enige bij de gate, maar er kwamen steeds meer. We ontmoette ook twee groepsleiders; Bonnie and Anis.
Het was een lange vlucht naar New York (City). Wel zeven en een half uur.
Aangekomen op het New York Airport, kwamen we in een lange rij te staan van wel twee uur!
Na dit, ontmoette de hele groep exchange students (wel 37 exchangs students!) nog twee groepsleiders.
We zaten in de bus om naar de campus te gaan. Dat was erg gezellig en er was ook leuke muziek.
Ik zat naast Saara, from Italië. Ze was erg enthousiast over deze week in New York en was er dan ook nog nooit geweest (ik niet).
We waren aangekomen bij de campus. Van de buitenkant leek het net een kasteel haha. Maar van de binnenkant was het een beetje oud.
Het was dinner time en dat was erg gezellig met alle exchange students. Alles was nu in het Engels en dat was nog wel even wennen.
Maar dat was het voor vandaag, Bye!